Надіслати повідомлення

Повернення/гарантії

 Порядок повернення товару

  1.  Повернення товару в інтернет-магазині eskizshop.com.ua здійснюється згідно чинного законодавства України https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1023-12#Text
  2. Споживач має право обміняти товар придбаний в інтернет магазині eskizshop.com.ua належної якості якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.
  3.  Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі, якщо триваліший строк не оголошений продавцем або за згодою з уповноваженим представником інтернет магазину. 
  4. Перелік товарів, що не підлягають обміну (поверненню) https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/172-94-%D0%BF#Text В інтернет магазині "Ескіз" згідно зазначеного переліку не підлягають поверненню дитяча та художня література. 
  5. Повернення Товару належної якості здійснюється перевізником за рахунок Покупця.
  6.  Повернення товару який потрапив до покупця по помилки через неправильну комплектацію замовлення, відбувається за рахунок продавця у 14 денний термін після отримання Покупцем товару. 
  7. При поверненні Покупцем Товару належної якості, інтернет-магазин повертає йому сплачену за товар грошову суму за фактом повернення товару за вирахуванням   компенсації витрат інтернет-магазину пов'язаних з доставкою товару Покупцеві (якщо такі були)

Порядок повернення грошових коштів

  1. Інтернет магазин eskizshop.com.ua гарантує виконання своїх обов'язків щодо поставки замовленого та сплаченого товару
     у разі його наявності або повернення наперед сплачених грошових коштів Покупцю уразі неможливості поставки товару. 
  2.  Повернення грошових коштів відбувається якщо
    - при комплектації сплаченого замовлення Покупця, інтернет магазин виявляє недоліки товару або його відсутність та неможливість замовити, замінити     аналогічним товаром
    - інші умови які унеможливлюють доставку сплаченого товару належної якості до Покупця ( наприклад неприйняття Перевізником товару, через габаритний розмір)
    - покупець повертає сплачений товар належної якості на протязі 14діб, який не був у використанні і не належить до затвердженого переліку товарів які не підлягають поверненню (зокрема друковані видання, товари в аерозольній упаковці) 
  3. При безготівковому розрахунку кошти повертаються на рахунок покупця або його банківську картку. 
  4. При отриманні оплати від покупця за допомогою служби доставки (накладений платіж) кошти повертаються на банківську картку покупця або іншим способом за згодою сторін. 
  5. Повернення грошових коштів відбувається протягом 7 робочих днів з моменту узгодження причин повернення і отримання необхідних реквізитів від Покупця на e-mail або контактний телефон (вказані в розділі контакти) Продавця.

Гарантії якості

  1. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має  право вимагати:
    - пропорційного зменшення ціни;
    - безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;
    - відшкодування витрат на усунення недоліків товару.
  2. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця),   або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:
    - розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;
    - вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.